The Obama Tactics

The Obama Tactics. Een exclusief trainingsprogramma van Amsterdam Bright City! Wees er snel bij!
Barack Obama wist tijdens de afgelopen Amerikaanse presidentsverkiezingen veel harten te veroveren.

Een nieuwe leider is opgestaan! Een leider die niet alleen mensen duidelijk maakt dat de wereld aan verandering toe is, maar die mensen ook het vertrouwen geeft dat ze in staat zijn het lot in eigen hand te nemen en de veranderingen zelf te initiëren. Yes we can!- was een bekende slogan van de Obama campagne.

Een voorbeeld van Obama is een schoolvoorbeeld voor organisaties en medewerkers over het zorgvuldig en consistent bouwen aan een strategie en imago. Het succes van Barack Obama is een combinatie van leiderschapsvaardigheden, oratietechnieken, heldere visie, duidelijke strategie en mensenkennis.

Niet iedereen kan Obama worden. Toch is het mogelijk om een aantal technieken van overtuigend openbaar optreden te leren, die ook Obama zorgvuldig toepast. Ook u kunt na afloop van dit programma uw collega's, klanten en relaties het 'Yes-we-can!'- gevoel bezorgen, ook als een situatie op het eerste gezicht uitzichtloos lijkt.

Programma

In the Obama Tactics leert u meer over zijn campagnestrategie. Kirsten Verdel, die tijdens de verkiezingsrace van 2008 mee heeft gewerkt aan het opzetten van de campagne van Barack Obama, deelt eerst haar ervaringen met de deelnemers. Klik hier voor de flyer!

Daarna worden de deelnemers getraind om de overtuigingstechnieken van Obama toe te passen in hun dagelijkse leven. De training wordt verzorgd door twee trainers, Lars Duursma en Victor Vlam. Ze zijn vooral bekend van NRC Handelsblad, NOS Journaal op 3, NOVA, NOVA College Tour en andere media waar ze gevraagd worden om de speeches en debatten te analyseren

Het trainingsprogramma kent een aantal verrassingselementen, zoals een competitieaspect en koppeling van professionals en studenten.

Doelgroep

The Obama Tactics programma richt zich in de eerste instantie op Young Professionals met max. 5 jaar werkervaring. Echter, het is ook aan te raden aan anderen professionals.

Investering

  • De kosten van het dagprogramma bedragen € 250,- (excl. BTW) per persoon, inclusief trainings-en informatiemateriaal, koffie, thee, frisdrank, lunch en borrel na afloop.
  • Bij aanmelding van meerdere collega's wordt er een pakketkorting berekend van 5% per persoon tot maximaal 20%.
  • Let op: Medewerkers van de Founding Partners van Amsterdam Bright City krijgen 25% bij de inschrijving.

Voor vragen over de wijze van aanmelden en annuleringsvoorwaarden kun je mailen naar elena.lommers@amsterdambrightcity.nl

Deadline inschrijving is 6 mei 2010. Een aantal plaatsen is beperkt. Wees er snel bij!